دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
برند

راهنمای انتخاب محصولات کیونپ + معرفی 8 تا از بهترین ها

در این مقاله قصد داریم با ارائه راهکارهای به شما در انتخاب محصولات کیونپ کمک کنیم. همچنین در آخر به معرفی چندتا از بهترین محصولات برند qnap کار شما را در خرید کیونپ آسان کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل انتخاب ذخیره ساز های کیونپ

هدف این راهنما این است که ابزارهای اساسی مورد نیاز برای شروع فرآیند انتخاب را در اختیار شما قرار دهد. بدین منظور مراحل زیر بسیار کاربردی است.

  • نیاز های ذخیره سازی خود را شناسایی کنید.
  • هدف شما از خرید ذخیره ساز چیست و چه عملکردی را نیاز دارید؟
  • درک اعداد در نام محصولات کیونپ
  • درک حروف در نام محصولات کیونپ
  • قیمت محصولات کیونپ

نیازهای ذخیره سازی خود را شناسایی کنید.

Storage Price Comparison - whatstorage?

با توجه به عملکرد اصلی محصولات کیونپ یعنی پشتیبان گیری و ذخیره سازی، پیشنهاد می شود ابتدا ظرفیت تمام داده های خود را محاسبه کنید. می توانید تخمین بزنید که میزان داده های شما در چند سال آینده چقدر خواهد بود. مقدار محاسبه شده، میزان نیاز ذخیره سازی شما می باشد. سپس ذخیره ساز کیونپ مناسب خود را خریداری کنید.

اجازه بدهید با یک مثال ساده آن را توضیح دهیم. اگر فضای مورد نیازی که محاسبه کردید 2 ترابایت است، خرید ذخیره ساز کیونپ 2 یا 4 Bay بسیار مناسب است. فضای محاسبه شده برای 20 ترابایت ذخیره سازی، نیاز به دستگاهی با 4یا 6 bay است. مهمترین اصل این است که به چه تعداد و چه اندازه ای از ورودی هاردیسک در ذخیره ساز نیاز دارید.

هدف شما از خرید ذخیرساز چیست و چه عملکردی را نیاز دارید؟

بهتر است نگاهی به عملکرد نسخه آزمایشی و برنامه های QNAP موجود داشته باشید. بدین صورت اطلاعاتی از نحوه عملکرد و روند اجرای کیونپ QNAP کسب می کنید.

 درک اعداد مدل QNAP جهت خرید

Your 33-month-old: Understanding numbers | BabyCenter

شرکت کیونپ QNAP کاتالوگی از مدل های مختلف ذخیره سازهای خود در دسترس قرار داده است. نحوه انتخاب هر محصول کیونپ بر اساس شماره مدل است. با تفکیک اعداد درهر مدل شماره ای را استفاده می کند. همچنین از چندین پیشوند استفاده می کند که TS و TVS رایج ترین آنها هستند. عدد نوشته شده بعد از پیشوند تعداد درایوها را نشان می دهد. در حالی که اعداد و حروف بعدی نشان دهنده مدل ذخیره سازهای خاص هستند. به مثال های زیر توجه کنید.

به حروف در نام محصولات کیونپ دقت کنید.

What's the best way to teach my child the alphabet? | BabyCenter

بعد از اعداد نوبت به تعریف حروف موجود در انتهای محصول است. حروف موجود در انتها به معنای زیر می باشد. A و B معمولاً به عنوان نسخه 2 و نسخه 3 یک مدل استفاده می شود. TS-251B, TS-251A, TS-251 که همگی در بازار فعلی دارای رتبه یکسان اما با کمی تفاوت در ساختار موجود هستند.

  • E: یک نسخه ارزانتر را نشان می دهد. به احتمال زیاد برای کاهش قیمت برخی از ویژگی های دستگاه کیونپ حذف شده است.
  • X: نشان می دهد که دستگاه با یک یا چند اتصال 10 گیگابیتی ارائه می شود. U نشان می دهد که دستگاه روی قفسه نصب شده است
  • PR: نشان می دهد که دستگاه دارای منبع تغذیه اضافی است.
  • T3: اتصال Thunderbolt 3 را نشان می دهد.

قیمت محصولات کیونپ

مهمترین عملکرد NAS این است که بتواند فضای مورد نیاز ذخیره سازی را برای کاربران تامین کند. نکته ای که در مورد محصولات کیونپQNAP NAS وجود دارد این است که در مقایسه با سایر محصولات ذخیره کننده گرانتر عرضه می شوند. البته بایستی گفت که محصولات کیونپ سرورهای بسیار مجهزتری هستند.

معرفی پرطرفدارترین محصولات کیونپ

در ادامه گزینه های پر تقاضا و بسیار محبوب از محصولات کیونپ را معرفی و بطور اجمالی مورد بررسی قرار می دهیم.

کیونپ TS-431 و TS-431P

از ویژگی های این دو محصول کیونپ می توان به امنیت بالا، قدرت زیاد و مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد. این محصولات کیونپ نسبت به ویژگی های خوبی که دارد از قیمت پایین برخوردار است. یکی دیگر از بهترین ویژگی های این ذخیره ساز کیونپ می توان به قابلیت سازگاری با PLEX اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها را می توان با با استفاده از برنامه Qfile در دستگاه های IOS مدیریت کرد.

سایر ویژگی ها: این دو محصول کیونپ توسط یک پردازنده دو هسته ای تغذیه می شوند، اما کیونپ TS-431P کمی سریعتر کار می کند. هر دوی این ذخیره سازها از فریم های جامبو پشتیبانی می کنند و همچنین دارای 1 گیگابایت رم هستند.

🏬 خرید کیونپ TS-431

کیونپ TS-328

یکی از جدیدترین دستگاه های ذخیره ساز کیونپ TS-328 برای کاربران خانگی و دفاترکوچک اداری طراحی شده است. کیونپ TS-328 بصورت رومیزی با رنگ سفید براق تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. پشتیبان گیری از اطلاعات، اشتراک گذاری و خدمات محیط های ابری چند رسانه ای از سایر ویژگی های مهم این محصول است. کیونپ TS-328 اولین دستگاه برند کیونپ است که دارای سه درایو می باشد.

🏬 خرید کیونپ TS-328 

کیونپ TS-231P

سری TS 231P دارای bay 2 با هدف استفاده SOHO/Home کاربران خانگی و اداری کوچک طراحی شده است. بسیار مقرون به صرفه و قدرتمند است. برای کاربران مبتدی که از عملکرد ذخیره ساز NAS برای اولین بار استفاده می کنند بسیار عالی است. روش راه اندازی کیونپ TS 231P ساده و آسان است. بکارگیری سیستم عامل QTS با رابط گرافیکی برای کاربران مبتدی بسیار راحت است. کیونپ QNAP برای محافظت از داده ها قابلیت هایی را عرضه می کند. ازجمله ویژگی هایی که ارائه داده است می توان به رمزگذاری، مسدود کردن آدرسIP و تایید ورود در دو مرحله نام بردکه در اختیار کیونپ TS 231P قرار داده است.

🏬 خرید کیونپ TS-231P

کیونپ TS-231P2

با مراجعه به صفحه هر کدام از این مصول می توانید از ویژگی ها و قیمت آنها مطلع شوید.

🏬

کیونپ TS-251

یکی از بارزترین ویژگی Qnap TS 251 تطبیق پذیری چند رسانه ای است. به لطف پورت HDMI در پنل پشتی، می توانید ویدیوهای1080 p را با صدای فراگیر از NAS به تلویزیون HD پخش کنید. همچنین تعدادی برنامه مانند XBMC و Plex Media Serverموجود است که از طریق رابط سرگرمی دیجیتالی را برای کاربران فراهم می کند. ذخیره ساز متصل به شبکه NAS کیونپ Qnap TS 251 دارای دو درایو است. دو عملکرد خواندن و نوشتن را پشتیبانی می کند. با مجموعه ای از ویژگی ها در میان ذخیره سازهای محتوای چند رسانه ای مانند ستاره می درخشد. قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.

🏬 خرید کیونپ TS-251

 

کیونپ TS-431K

این دستگاه یک نمونه عالی از ذخیره ساز NAS برای کاربران خانگی است. کیونپ TS-431K میتواند چندین دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ را بصورت همزمان پشتیبان گیری کند. قابلیت دسترسی به آرشیو از عکس های گرفته شده را از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می دهد. با ویژگی هوش مصنوعی می تواند عکس ها را تشخیص داده و طبقه بندی کند. بطورکلی با ارائه سخت افزاری که یک کاربر به آن نیاز دارد، تمام داده ها و برنامه های مدیریت ذخیره سازی را دراختیار قرار می دهد.

🏬 خرید کیونپ TS-431K

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا