دسته‌ها
اکتیو

روترسیسکو نمادی از سادگی، انعطاف و امنیت

روتر سیسکو مناسب شبکه های WAN ،LAN و ابر می باشد، که با کارایی بالا عملیات های اجرایی را ساده می کند. سیسکو برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، سازمانی، صنعتی یا حتی به صورت مجازی مجموعه ای گسترده از روترهای خود را عرضه می کند. در این مقاله از مجله شبکه ارغوان به معرفی بهترین روترهای سیسکو پرداخته و نکات مهمی در هنگام خرید روتر سیسکو ارائه می دهد. همچنین نگاهی به قیمت روتر سیسکو در بازار دارد.

معرفی بهترین روترهای سیسکو

روترهای سیسکو مناسب هر نوع شبکه درهر اندازه است. روترهای سیسکو با امنیت برای هر برنامه ای کارایی دارد. روتر سیسکو با ارائه اتصالات ایمن و قابل اعتماد در سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربران خود کمک می کند تا شبکه WAN خود را پیاده کنند. روتر سیسکو با بهترین کیفیت، روان ترین اینترنت را برای برقراری ارتباط بین همه دستگاه ها فراهم می کند.

روترهای سیسکو برای محافظت از تهدید و ایمن سازی شبکه ها طراحی شده اند. لذا پس از بررسی شواهد و کارشناسی مهندسان شبکه بهترین روترهای سیسکو به ترتیب الویت عبارتند از:

Cisco ASR 1000 Series

این سری از بهترین روترهای سیسکو با 8 مدل در انواع مختلف اتصالات ورودی/خروجی و اسلات‌ها و حداکثر میزان خروجی متفاوت است. همه مدل ها از پردازنده نوآورانه و قدرتمند Cisco Flow استفاده می کنند و از مجموعه ویژگی های مشابه در این سری از روترهای سیسکو از سیستم عامل Cisco IOS XE پشتیبانی می کنند. همه این مشترکات مدیریت و عملیات را ساده می کند. سری ASR های سیسکو دارای چگالی بالا، کم مصرف و بسیار ایمن هستند. قیمت روتر سیسکو سری Cisco ASR 1000 از ۲۹۹,۹۳۵,۰۰۰ تا ۲۹۹,۹۵۰,۰۰۰ تومان نوسان قیمت دارد.

  •  Cisco ASR 1001-X Router

  • Cisco ASR 1001-HX Router

  • Cisco ASR 1002-HX Router

از دیگر روترهای سیسکو سری Cisco ASR عبارتند از:

  • Cisco ASR 1004 Router
  • Cisco ASR 1006 Router
  • Cisco ASR 1006-X Router
  • Cisco ASR 1009-X Router
  • Cisco ASR 1013 Router

مشخصات کلی روترهای خدمات یکپارچه سری 2900 سیسکو

در معرفی انواع روتر سیسکو سری 2900 سیسکو نمایشی از 25 سال نوع آوری است. بهترین روتر سیسکو درجهت تکامل و همسو با سازو کارهای شعبات طراحی گردیده اند. تبادل رسانه ای و مجازی سازی به گونه ای در این روترها در نظر گرفته شده است که در هزینه های عملیاتی کاهش چشمگیری را ملاحظه می کنیم.

این سری از بهترین روتر سیسکو دارای POE پیشرفته، قابلیت نظارت و کنترل انرژی جدید را دارد اما در عین حال عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. از خدماتی که این روتر سیسکو ارائه کرده است می توان به ماژول جدید Cisco IOS Software Universal Image و Services Ready Engine اشاره کرد که شما امکان می‌دهد تا استقرار سخت‌افزار و نرم‌افزار را جدا کنید. یک پایه فناوری پایدار را ارائه دهید که می‌تواند به سرعت با نیازهای شبکه در حال تکامل سازگار شود. این روترها خدمات کاربردی، ارتباطات یکپارچه و بی سیم را ارائه می دهد. امنیت در این سری به صورت هوشمند پشتیبانی می گردد.

 معرفی کوتاه بهترین روترهای سیسکو، مدل Cisco 2911/K9 Router

روتر سیسکو مدل 2911 که از سری روترهای 2900 سیسکو است، به صورت یکپارچه خدماتی را برای داده ها، پخش صدا و ویدئو و همچنین سرویس های کاربردی بسیار ایمن را ارائه می دهد. در معرفی بهترین روترهای سیسکو این روتر برای شعبه های سایز متوسط طراحی گردیده است. قیمت روتر سیسکو مدل 2911 هم اکنون درحدود 7.000.000 میلیون تومان است که با شرایط بازار کنونی ایران متغیر برآورد می گردد.

بهترین روترهای سیسکو مدل 1941

این مدل روتر سیسکو علاوه بر اینکه از خدمات سری 1900 بهره می برد، طیف گسترده ای از گزینه های اتصال بی سیم و کابلی در مدل های 1941 نظیر مانند T1/E1 ، xDSL، 3G، 4 G LTE و GE را نیز پشتیبانی می کند. ادغام نقطه دسترسی IEEE 802.11n را ارائه می دهد که با نقاط دسترسی IEEE 802.11a/b/g سازگار است. قیمت روتر سیسکو مدل 1941 در حال حاضر حدود 5.000.000 میلیون برآورد گردیده است.

نکات مهم هنگام خرید روتر سیسکو

اگر به دنبال محیط شبکه قوی و قابل اعتماد با ویژگی های امنیتی و پیشرفته هستید، به فاکتور هزینه توجه نکنید. بودجه را کمی افزایش دهید، اما برای صدور مجوز و قیمت با کارشناسان خود مشورت کنید. با وجود اینکه قیمت روتر سیسکو گران است اما محصولات، نرم‌افزار و خدمات باکیفیتی را ارائه می‌کنند که می‌توانند به پیشبرد کسب و کار شما کمک کنند. به طور کلی، سیسکو گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را ارائه می‌کند. مهم است که در هنگام خرید سخت افزار و نرم افزار شبکه، میزان سرمایه گذاری کل مورد نیاز را در نظر بگیرید. سیسکو راه حل های شبکه ساده شده ای را برای زیرساخت های فنی مدرن ارائه می دهد. مشورت با یک متخصص فناوری اطلاعات، می تواند بسیار مفید باشد زیرا که با اطمینان بهترین تصمیم ممکن را برای سازمان خود می گیرید.

از نکات بسیار مهم دیگر هنگام خرید روتر سیسکو این است که می توان روترها را براساس اندازه شبکه تنظیم کرد. هزینه راه حل های Cisco به نوع محصول یا خدماتی که خریداری می کنید بستگی دارد.

سازگاری عامل مهمی است که باید قبل از خرید روتر سیسکو به آن توجه کرد زیرا محصول باید در یک محیط کار کند. علاوه بر این، مهم است که مدت زمانی که قصد استفاده از محصولات را دارید و اینکه آیا ویژگی‌های ارائه شده با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر، ضروری است

همه محصولات روترهای سیسکو

با نگاهی به سایت سیسکو می توان مجموعه جامع روترهای سیسکو را مشاهده کرد که می تواند به شما کمک کند تا براحتی برای شبکه ای هوشمندتر، پاسخگوتر و یکپارچه تر ایجاد کنید. دست بندهای موجود تمامی محصولات مربوط به روتر سیسکو را نشان می دهد. بعنوان مثال به چند مورد زیر توجه کنید:

سخن پایانی

سیسکو دارای مجموعه فناوری گسترده ای است و راه حل هایی را ارائه می دهد که علاوه بر اینکه زیرساخت ها را به روز کرده است، به سادگی قابل اجرا هستند. از ویژگی های مهم شتاب، امنیت و اتصال پایدار است. انتخاب بهترین روترهای سیسکو کار آسانی است، زیرا این روترها مناسب و سازگار با هر شبکه بوده و می توان با هر شبکه ای آن ها را تنظیم کرد. سری ASR 1000، 1900 و 2900 از بهترین روترهای سیسکو محسوب می شوند که هریک مشخصات منحصر بفردی دارند. قیمت روتر سیسکو گران است اما با توجه به محصولاتی و کیفیت آنها بسیار قابل قبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل