دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اکتیوسرور

شرکت سرور اچ پی و سرور hp در ایران

شرکت سرور اچ پی با استفاده از تجربه بی نظیر خود، نوع آوری های منحصر به فردی را در طراحی کامپیوترهای شخصی، دستگاه های محاسباتی، سرورهای استاندارد برای مشاغل کوچک تا متوسط را عرضه کرده است. هم چنین استوریج ها، تجهیزات شبکه، نرم افزارها، انواع چاپگرها، اسکنرها و محصولات متنوع دیگری را به بازار ارائه کرده است.

هزاران شرکت در سراسر جهان از جمله ایران، محصولات و فن آوری های اچ پی را بکار می گیرند. سرور اچ پی ایران به همراه شرکت سرور اچ پی سهم بسیار قابل توجه ای در رده سخت افزاری سرور در بازار شهرهای ایران کسب کرده است. نماینده سرور اچ پی در ایران سرورهای رک، سیستم های محاسباتی آپولو، سرورهای برجی، محفظه های مدولار، سرورهای تیغه ای را جهت توسعه عملکرد و افزایش کیفیت مشاغل کوچک و متوسط عرضه می کند. (خرید سرور اچ پی)

hp server

شرکت سرور اچ پی

شرکت HP (Hewlett Packard) طیف گسترده ای از محصولات فن آوری اطلاعات را به جهان ارائه کرده است. خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را دراختیار صنایع کوچک، متوسط و بزرگ قرار می هد. شرکت سرور اچ پی با تاریخچه بسیار غنی، سهم مهمی در تکنولوژی سرورهای موجود در بازار را دارد. طیف گسترده ای از تجهیزات محاسباتی تا رایانه های شخصی و تجهیزات جانبی از موفقیت های شرکت سرور اچ پی تا پایان دهه 1980 بوده است. نوع آوری های مقرون به صرفه شرکت سرور اچ پی باعث راه اندازی کسب و کارها و رقابت در بازار تجهیزات شبکه شده است.

عمده تمرکز شرکت هیولت پاکارد که مستقر در ایالات متحده آمریکا است، عرضه سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری، خدمات و مشاوره فناوری اطلاعات می باشد سهم بازار سرورهای اچ پی بسیار قابل توجه و رقابت در تامین سخت افزارها باعث شده که نمایندگی های معتبر در بیشتر کشورهای آسیا از جمله سرور اچ پی ایران دایر شود. وجود شعبه های ارائه کننده محصولات سخت افزاری و نرم افزاری در ایران گواه این حقیقت است.

سرور اچ پی با شرکتی تازه تاسیس در دبی شراکتی را آغاز کرده است تا بتواند محصولات خود را در خاورمیانه و ازجمله ایران بفروشد. پیرو تحریم جامع آمریکا علیه ایران شرکت مستقر در کالیفرنیا از ارسال محصولات خود به ایران جلوگیری کرد. علیرغم این تحریم شرکت سرور اچ پی سهم بزرگی در فروش محصولات خود در ایران دارد.

HPcompanyسرور اچ پی در ایران

وجود تحریم های صادراتی ایالات متحده آمریکا باعث شده است که واردات و تبادل محصولات شرکت سرور اچ پی در ایران با چالش هایی روبرو شود. با وجود تحریم های ایالات متحده آمریکا شرکت های ایرانی معتبری وجود دارند که محصولات اچ پی را تحت نام نمایندگی خرید سرور hp در ایران بر عهده شرکت شبکه ارغوان است. این شرکت ها با خدمات گسترده و ارائه طیف وسیعی از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری برند اچ پی رقابت در بازار تجهیزات شبکه را پر رونق تر و فعال تر کنند.

سهم بزرگ سرورها و چاپگرهای اچ پی از جمله قابل مشاهده ترین کالاهای آمریکایی است که از طریق قاچاقچیان و تراکنش های بین المللی اچ پی را قادر می سازد که تحریم های ایالات متحده را نادیده بگیرد. هرچند که در بیانیه ای شرکت هیولت پاکارد تاکید می کند که هرگز مستقیما محصولات خود را به ایران ارسال نکرده است و هیچ کارمند رسمی در ایران ندارد و سعی می کند که با توزیع کنندگان محصولات خود برخورد قانونی کند.

 

سخن آخر

شرکت سرور اچ پی در سایت رسمی خود اعلام کرده است که سیاستی منطبق با قوانین صادرات ایالات متحده دارد و محصولات را مستقیما به ایران نمی فروشد و هیچ نمایندگی در ایران ندارد. اقداماتی نیز در راستای ممنوعیت صریح فروش محصولات اچ پی در ایران اتخاذ کرده است. لذا شرکت های ایرانی معتبر نظیر فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان از جمله عرضه کننده سرور های برند هایی نظیر سرور اچ پی در ایران هستند. هم چنین شرکت های فعال در زمینه سرور اچ پی تهران، شرکت های عرضه کننده سرور اچ پی اصفهان و سرور اچ پی مشهد در زمینه فروش و پشتیبانی محصولات اچ پی فعالیت دارند.

منبع:

https://www.nytimes.com/2008/12/29/business/worldbusiness/29iht-hp.4.18984271.html

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا