دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
پسیو

هزینه کابل کشی شبکه و مطالبی در خصوص آن

در حوزه شبکه تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از تجهیزاتی که به لحاظ میزان و حجم مصرفی به شدت مورد توجه است، کابل شبکه می باشد. کابل شبکه دارای تنوع و تعدد است و در آن از تکنولوژی های مختلف استفاده شده است. به این واسطه و با توجه به این که کابل کشی باعث می شود تا از این محصول به وفور در شبکه ایجاد شود، یکی از موارد مهم پسیو می باشد. با توجه به این مقدمه می توان بیان داشت که هزینه کابل کشی شبکه دارای اهمیت خواهد شد. لذا در این متن در این خصوص و موارد مرتبط با آن مطالبی بیان خواهد شد. از سوی دیگر به یقین شاخصه هایی وجود دارد که این هزینه و اجرت کابل کشی شبکه را متغیر می نماید. در ادامه متن به این موارد اشاره خواهد شد.

اجرت  و هزینه کابل کشی شبکه

برای بررسی هزینه کابل کشی شبکه باید به مواردی نظیر نوع کابل و تکنولوژی به کار رفته در آن، متراژ مورد استفاده برای کابل، تجهیزات به کار رفته برای اتصالات کابل و موارد دیگر توجه داشت. هر اندازه میزان کابل مصرفی بیشتر باشد، هزینه کابل کشی شبکه نیز بالا خواهد رفت. در خصوص تجهیزات متعددی که به کابل نیز متصل می شوند مانند کیستون و انواع رابط و موارد متعدد دیگر، بر این هزینه ها افزوده خواهد شد. از سوی دیگر زمانی که برای کابل کشی و بررسی تست فلوک در نظر گرفته می شود بر افزایش هزینه ها کمک می نماید. در خصوص این موضوع می توانید با کارشناسان حرفه ای این مجموعه تماس برقرار نموده و از دانش حرفه ای آنها بهره مند شوید.

تعرفه کابل کشی شبکه

برای انجام کابل کشی شبکه تعرفه های مشخصی وجود دارد که البته با توجه به نوسان قیمت نمی توان به طور دقیق به آن ها اشاره نمود. به عنوان مثال برای بررسی هزینه کابل کشی شبکه، متراژ اهمیت دارد. مثلا تا 1000 متر یا معادل حلقه های کابل در نظر گرفته شده و تعرفه ای در حدود 6000 تومان در نظر گرفته شده که با تعییرات تورمی قیمت، این میزان نیز در حال تغییر است. از سوی دیگر شرایط حاکم بر فضا نیز بر هزینه کابل کشی شبکه موثر است. هر اندازه شرایط سخت تر باشد، هزینه های زیادتر خواهند بود. مثلا مقدار 6000 تومان برای یک ساختمان با شرایط عادی است که عرف جامعه آن را پذیرفته است. نصب اتصالاتی نظیر RJ-45 می تواند بر قیمت بیافزاید. از سوی دیگر برای هزینه کابل کشی شبکه باید به تجهیزات جانبی نیز توجه نمود. مثلا در صورتی که نیاز باشد تا از انواع نگهدارنده کابل استفاده شود و یا از داکت بهره برده شود، هزینه ها و اجرت انجام کار نیز بالا خواهد رفت. این موضوع باید قبل از اجرای پروژه به خوبی دیده شود تا در هزینه ها تاثیر منفی نگذارد. همچنین برای کابل کشی نیاز است تا از پریز و پایه و اتصالات نیز استفاده شود. در پایان نیز برای تست سلامت کابل و این که کابل در تمامی نقاط شبکه فعالیت مناسبی دارد، از تسترها استفاده می شود که هزینه بر خواهد بود. تمامی این نکات بر میزان اجرت کابل کشی شبکه تاثیر مستقیم دارند.

اجرای کابل کشی شبکه
کابل کشی شبکه

گاهی اوقات باید توجه داشت که در بخش هایی از بنا سیم کشی صورت می پذیرد که دارای دشواری هایی است. نصب کابل در رایزر و در کف و سقف ساختمان که بر روی آن نمایی قرار می گیرد تا کابل مشخص نشود دارای مشکلاتی است که بر هزینه کابل کشی شبکه خواهد افزود.

تعرفه کابل کشی دوربین مدار بسته

برای نصب دوربین بسته نیاز است تا بخش های خاصی از بنا مورد توجه باشند و در برخی از موارد نیاز است تا بخش هایی از ساختمان به صورت جزئی تخریب شوند. تمامی این موارد در کنار میزان کابل مصرفی، تجهیزات مورد نیاز برای کابل کشی دوربین مدار بسته و امکانات مورد نیاز برای آن موثر است. با توجه به این که کابل کشی برای دوربین مدار بسته نیازمند داکت کشی نیز می باشد و در برخی موارد با توجه به معماری ساختمان این نیاز کمتر دیده می شود، هزینه کابل کشی شبکه در این خصوص متغیر می شود. همچنین رابط هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد و یا تنظیم دوربین بر روی مانیتور دوربین مدار بسته و یا تنظیم بر روی آنتن مرکزی ساختمان جهت رویت تمامی افراد از عوامل دیگری است که با انتخاب آنها هزینه های قابل تغییر خواهد بود. کارشناسان این مجموعه در این زمینه راهنمای شما خواهند بود.

هزینه کابل کشی فیبر نوری مخابرات

فیبر نوری به عنوان یکی از کابل های ویژه در شبکه و مورد استفاده برای فواصل دور می باشند و لذا برای استفاده از آنها در متراژ بالا بهره برده می شود. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در فیبر نوری که از شیشه استفاده می شود، هزینه کابل کشی شبکه آن عوامل بر اقدامات عملیاتی به هزینه های نگهداری نیز مربوط خواهد شد و هزینه کابل کشی و پشتیبانی با هم جمع خواهند شد. زیرا عدم توجه به کابل کشی این محصول می تواند هزینه های مازادی را ایجاد نماید. برای استفاده از این کابل در شبکه باید مسیر عبور به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا از صدمه خوردن جلوگیری به عمل آید. این موضوع نیازمند مهندسی دقیق است. توجه به این موضوع که هزینه کابل کشی شبکه به نوع شبکه و گستردگی آن وابسته است، همچنین توجه به نوع کابل در این خصوص دارای اهمیت است، لذا کابل کشی فیبر نوری که به صورتی کاملا تخصصی انجام می شود، دارای هزینه های بالا و مختص به خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.

هزینه کابل کشی شبکه
کابل کشی شبکه

هزینه کابل کشی فیبر نوری داخل ساختمان

با توجه به نیاز ساختمان می توان داخل آن از فیبر نوری استفاده نمود. کابل کشی فیبر نوری نیز دارای تعرفه هایی است که در بازار از آن تبعیت می کنند اما تغییرات قیمتی مانع از آن می شود که قیمت ثابتی برای آن تصور نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا