دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اکتیوبرند

بهترین برند مودم را با شبکه ارغوان بشناسید!

کیفیت مودم به روند عملکرد، ضعف یا قدرت اینترنت کمک بسزایی می کند. این مقاله از مجله شبکه ارغوان قصد دارد با معرفی بهترین برند مودم بازار کنونی، شما را در تصمیم گیری برای خرید بهترین مارک مودم مورد نظرتان کمک کند. این راهنمای کوتاه نگاهی به بهترین مارک مودم اعم از بهترین مارک مودم وای فای و بهترین برند مودم Adsl می اندازد و اطلاعاتی جامع در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

بهترین مارک مودم الویت اصلی در راه اندازی اینترنت است!

واضح و مبرهن است که اتصال به اینترنت از طریق مودم امکان پذیر است. اما دستگاه دیگری به نام روتر نیز نقش مهمی را در این فرآیند بر عهده دارد؛ بدین ترتیب که ابتدا اینترنت از طریق ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) سیگنال های اینترنت آنالوگ را ارسال و سپس مودم آن ها را به سیگنال های دیجیتالی تبدیل می کند. در پایان این روتر است که سیگنال های دیجیتالی را به دستگاه شما تبدیل و ارسال می کند. حال اگر مودم خریداری شده انتخابی از بهترین برند مودم نباشد این روند بسیار ناکارآمد خواهد بود.

مودم ها در اشکال و اندازه های گوناگون توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند. انتخاب بهترین مارک و برند مودم بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ به عنوان مثال تعداد دستگاه های یا منطقه ای که زندگی می کنید و نیاز افراد از این جمله هستند. البته حتی اگر بهترین مارک مودم را خریداری کنید و چندین دستگاه داشته باشید که به طور همزمان به اینترنت وصل هستند، اتصال برقرار نمی شود زیرا برای چنین اتصالی نیاز به روتر است. یا می توانید به سراغ بی لانگ 4353 که بهترین مارک مودم بروید. بی لانگ 4353 بهترین مودم خانگی با پشتیبانی از وای فای محسوب می شود.

تعریفی کوتاه از مودم

یکی از لوازمات راه اندازی اینترنت مودم است. مودم وسیله ای است که شما را به اینترنت بزرگتر متصل می کند. این نقطه انتقال از LAN خانگی (شبکه محلی) به (WAN)شبکه گسترده است. مودم های آنالوگ (dial up)، خط مشترک دیجیتال (DSL) و مودم های کابلی سه نوع مودم موجود هستند. دسترسی به اینترنت از طریق یک مودم کابلی انجام می شود. مودم کابلی یک دستگاه سخت افزاری است که دستگاه های رایانه شما را از طریق یک کابل کواکسی (ISP) به ارائه دهنده خدمات اینترنت شما متصل می کند. عمر مودمها متفاوت است؛ بهترین برند مودم Adsl بین 2 تا 5 سال ماندگاری دارند. از بهترین مارک مودم adsl می توان به مودم های زایکسل، ایسوس Asus و بی لانگ اشاره کرد.

تعامل مودم و روتر

برای اتصال به WiFi علاوه بر مودم به دستگاه دیگری بنام روتر نیاز است. داده های یک شبکه از طریق یک مودم به خانه یا محل کار وارد و خارج می گردد. سازماندهی ترافیک شبکه به هر دستگاه جداگانه توسط روتر قرار می گیرد. این سازماندهی در سطح شبکه داخلی و دستگاه ها و اینترنت صورت می گیرد. گزینه مودم بی لانگ مدل 4353 بهترین مارک مودم وای فای از طریق اتصال به روتر، قادر است اتصال اینترنت را در میان دستگاه ها را توزیع کند. تعامل دو طرفه مودم و روتر ایمنی و حفاظت از دستگاه ها را تضمین می کند. مودم زایکسل یکی از بهترین برند مودم adsl است که ترکیبی از مودم و روتر را به نمایش می گذارد.

بهترین های برند مودم Adsl از دیدگاه شبکه ارغوان

کارشناسان شبکه ارغوان از نتایج بکارگیری از مودم های متفاوت به این نتیجه رسیده اند که مودم های سری زایکلس، ایسوس و بی لانگ جزء بهترین مارک مودم adsl در بازار کنونی هستند؛ در ادامه نگاهی کوتاه به این عملکرد آن ها می پردازیم:

 بی لانگ 4353 نمونه ای از بهترین مارک مودم

یکی از پر سرعترین مودم VDSL در بازار ایران 4353 Belong است. آنتن وای فای مودم بی لونگ پوشش دهی عالی تا 80 متر را پشتیبانی می کند. سازگاری کاملی با مخابرات ایران دارد.

بهترین مارک مودم وای فای ایسوس مدل DSL-N16

قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف، آنتن دهی بسیار عالی و نصب آسان آن از مهمترین ویژگیهای این مودم است.

 زایکسل VMG5301-T20A بهترین برند مودم

قیمت مناسب ، پشتیبانی از vdsl و طراحی منحصر بفرد این مودم تنها چند نمونه از ویژگی های منحصر بفرد مودم زایکسل  VMG5301-T20A است.

نتیجه نهایی

سخن از بهترین برند مودم بسیار است، به طور خلاصه می توان گفت که برای اتصال به اینترنت نیاز به مودم است و چه بهتر که از بهترین مارک مودم استفاده کرد. مودم ها برای اتصال دستگاه های خانه به مودم نیاز به سخت افزاری به نام روتر دارند که می توان با خرید بهترین مارک مودم، ترکیبی از مودم و روتر را در اختیار گرفت. بهترین برند های مودم Adsl می تواند از میان انواع مودم ها نظیر ایسوس، زایکسل و بی لونگ انتخاب گردد.

منبع: https://www.reviews.org/internet-service/how-to-choose-a-modem/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا