دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اخبار شبکه

چگونه بهترین VPN را انتخاب کنیم؟

یکی از ابزارهای حفظ حریم خصوصی کاربران Virtual Private Network است. این ابزار به کاربران این امکان را می دهد که با خیال راحت و بسیار امن اینترنت خود را مرور کنند یا به پخش محتوایی که به آن دسترسی ندارند فائق شوند. به سادگی روی دکمه ای ضربه می زنید تا به یک سرور امن و رمزگذاری شده متصل شوید، این سرور شما را ناشناس و ایمن نگاه می دارد و حتی در شبکه های  Wi-Fiعمومی هم شما را حفاظت می کند.

با سرعت فزاینده رشد تکنولوژی، روزانه صدها نوع VPN به بازار عرضه می شود که انتخاب آنها بسیارچالش برانگیز است.

چرا VPN پولی بخریم؟

تمرکز اصلی کاربران در خرید VPN مناسب نیازهای آنان است؛ اینکه وی پی می تواند محتوا را پخش کند؟ یا اینکه وقتی آنلاین هستند از اطلاعات آن ها نگهداری کند؟ یا بازی کردن چطور؟ و نهایتا انتخاب یک ارائه دهنده چاره کار است. ارائه دهنده ای که مکان های مختلف و پلتفرم هایی مختلفی را پوشش دهد.

اگر چندین دستگاه تلفن همراه، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند یا سخت افزاری دارید که نیاز به محافظت دارد پس بهتر است که به دنبال ارائه دهنده ای باشید که همزمان اتصالات زیادی را پشتیبانی کنند و محدودیتی نداشته باشد.

VPN خوب یا بد!

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی یک VPN خوب (یا بد) بررسی سایت پشتیبانی آن است.برخی از ارائه دهندگان در عرض چند دقیقه پاسخگوی شما هستند واین یک مزیت است. قیمت های VPN مهم هستند ولی عملکرد آن ها اهمیت بیشتری دارد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا