دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اخبار شبکه

HPE سرورهای ProLiant نسل یازدهم را راه اندازی کرد

به تازگی شرکت HPE سرورهای HPE ProLiant Gen11 با تاکید زیادی بر امنیت و حجم کاری ترکیبی-ابر طراحی کرده است. شرکت اچ پی یازدهمین نسل از سرورهای HPE خود را معرفی کرده است. عمده فعالیت نسل یازدهم برای کارهای مدرن، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل، برنامه های کاربردی ابری، برنامه گرافیکی فشرده، یادگیری ماشین آلات، زیر ساخت دستکتاپ مجازی (VDI) و مجازی سازی طراحی شده اند.

معرفی فناوری جدید HPE

نسل یازدهم سرورهای اچ پی دارای سه گزینه از پردازنده ها معرفی می کند که عبارتند از: پردازنده های نسل “AMD Epyc “Genoa سی پی یوهای نسل مقیاس پذیر اینتل زنون “Sapphire Rapids، پردازنده های Ampere Altra و Altra Max cloud-native.

سرورهای جدید نسل 11 قابلیت های مدرنتری در مقایسه با نسل قبلی از سرورها دارند. سرورهای جدید اچ پی دو برابر پهنای باند ورودی و خروجی را ساپورت می کنند. همچنین تراکم پردازش گرافیکی و کارایی بالا در هر سرور  برای پشتیبانی از هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. بعلاوه بارهای گرافیکی متراکم نسبت به نسل قبلی بسیار عالی است.

با این نسل از سرورهای hp چالش lموجود مراکز داده در مکان‌های مختلف را برطرف می‌کنند. آنها همچنین از ادغام ابر عمومی از طریق سرویس HPE GreenLake for Compute Ops Management، یک کنسول مدیریت بومی ابری مبتنی بر SaaS که یک پورتال یکپارچه را بر روی تمام سرورهای سازمانی، on-prem، در ابر و در لبه ارائه می‌کند، پشتیبانی می‌کنند.

ایجاد امنیت بالا در این نسل از سرورهای اچ پی نسل یازدهم مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. این مکانیزم امنیتی با HPE Silicon Root of Trust از کد میان افزار ها در برابر بد افزارها و باج افزارها محافظت می کند. تراشه های امنیتی Root of Trust برای حفاظت از میان افزارها تعبیه شده اند.

منبع: https://www.networkworld.com/article/3678173/hpe-launches-11th-generation-proliant-servers.html

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا