دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
پسیو

معرفی برند های تولیدکننده کابل شبکه

بدون شک تولید کنندگان کابل شبکه بزرگترین سهم را در بازار تجهیزات شبکه دارند. استفاده از کابل های با کیفیت و استاندارد در کابل کشی شبکه، کمک زیادی به طول عمر و دوام یک شبکه می کند. انتخاب کابل های با کیفیت و مرغوب از بهترین برند های تولید کننده کابل شبکه قطعا اتصالات شبکه شما را بیمه می کند. فروشگاه شبکه ارغوان، مرجع تخصصی شبکه ایران بهترین برندهای تولیدکننده کابل شبکه را تامین و به بازار عرضه می کند. همچینین این گروه با بهره گیری از بهترین و مجربترین پسیوکارهای کشور، تمامی خدمات شبکه از جمله طراحی، اجرا و راه اندازی انواع شبکه ها، دیتاسنتر ها (مراکز داده) و اتاق های سرور را پشتیبانی می کند.

کابل شبکه چیست؟

کابل شبکه برای اتصال به کامپیوترهای خصوصی و تبال داده ها از کامپیوترهای خصوصی به شبکه های بزرگتر بکار می رود. همچنین رایانه ها را به مودم ها متصل می کند تا براحتی به اینترنت دسترسی داشته باشیم. صراحتا بایستی گفت که کابل شبکه بخشی از یک زیر ساخت بزرگتر برای دسترسی به اینترنت، ویپ و خدمات تلویزیونی است.

انواع کابل شبکه کدامند؟

از لحاظ فنی کابل ها به چهار دسته تقسیم می شوند:

  •  کابل جفت بهم تابیده شده
  • کواکسیال
  • اترنت
  • فیبر نوری

کابل های زوج به هم تابیده توسط برندهای کابل شبکه تولید می شود. این کابل ها دو تایی به هم پیچ می خورند و از تداخلات با کابل های دیگر جلوگیری می کنند.

کابل زوج به هم پیچیده

در این نوع از کابل های شبکه، برای اینکه هیچ اختلال الکترو مغناطیسی بین دستگاه های شبکه رخ ندهد کابل ها بهم پیچ می خورند. سپس به صورت موازی با یکدیگر قرار می گیرند. در سیستم های تلفنی از این نوع کابل two-twisted cable استفاده می شود.

کابل کواکسیال

این نوع کابل برای انتقال سیگنال های رادیویی از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود. مناسب کاربر های نهایی هستند که به خدمات تلویزیون های کابلی نیاز دارند. کابل کواکسیال دارای قابلیت انتقال سیگنال بسیار بالا است.

یکی از کابل هایی که توسط تولیدکننده کابل شبکه به بازارعرضه می شود کابل فیبر نوری است که قابلیت انتقال داده امن با سرعت بالا را دارد.

کابل فیبر نوری

یکی دیگر از کابل های شبکه، کابل فیبر نوری است که توانایی انتقال سریع اینترنت و داده های دیجیتالی را به صورت نور را دارد. البته در مقایسه با کابل های شبکه، کابل فیبر نوری بسیار ایمن و از آسیب هکرها بدور است. فیبر نوری ذرات نور را پالس می کند. و مجموعه ای از فیبر های نوری که دریک کابل قرار می گیرندرا کابل فیبر نوری می گویند.

معرفی 8 برند برتر تولیدکننده کابل شبکه در بازار جهان

همگام با سرعت فزاینده در عرضه تکنولوژی های جدید در حوزه شبکه، دستگاه ها و اتصالات نیز نیاز به پیشرفت و توسعه دارند دقیقا به همین دلیل برندها و تولید کننده کابل شبکه سعی دارند که جدیدترین، خلاقانه ترین، پرکاربرد ترین و با کیفیت ترین اقلام را به بازار عرضه کنند. برندهای کابل شبکه به عنوان یک تولید کننده کابل شبکه به نیازهای مختلف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خریداران توجه کرده‌‌‌‌ و نه تنها در کیفیت بلکه در‌‌‌‌‌‌‌‌ قیمت نیز با یکدیگر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رقابت دارند.

1_ کابل شبکه اشنایدر

یکی از بهترین تولیدکنندگان کابل شبکه، برند فرانسوی اشنایدر است. اشنایدر برای زیر ساخت شبکه های خانگی، ساختمان ها و دیتاسنترها تجهیزات کابل کشی عالی را فراهم کرده است.

یکی از پرفروش ترین و محبوبترین محصول برند اشنایدر کابل شبکه اشنایدر اکتاسی cat6 utp است. به طور کل محصولات اشنایدر قیمت گرانی دارد اما کیفیت بی نظیری را فراهم کرده است و انتقال پایدار بدون قطعی را برای شما تضمین می کند.

کابل های شبکه وقتی که در روی هم جمع می شوند در معرض تداخلات الکترومغناطیسی یکدیگر قرار می گیرند. اشنایدر به عنوان یک تولید کننده کابل شبکه با ارائه بهترین کابل های عایق دار و کانکتورهای جدید از بروز انواع تداخلات الکترو مغناطیسی داخلی و خارجی کابل ها جلوگیری می کند.

یکی از معروف ترین و پر کاربردترین کابل شبکه برند لگراند است.

2_ کابل شبکه لگراند

لگراند نامی آشنا در حوزه تجهیزات شبکه است. از پرکاربردترین تجهیزات در سیستم های کابل کشی لگراند می توان به کابل شبکه cat6 لگراند و کابل شبکه cat6 utp لگراند اشاره کرد. پوشش داخلی cat6 utp از فویل و پوشش خارجی آن نوعی محافظ است. این عایق محافظتی از ایجاد نویز و تداخلات خارجی و داخلی سیگنال بین کابل ها جلوگیری می کند. استاندارد عایق های استفاده شده در تولید کابل ها باعث شده که برای دیتاسنتر و اتاق سرور بسیار مناسب است.

برند نگزنس برای زیر ساخت های زیر دریا بعنوان یک تولید کننده کابل شبکه فعالیت دارد.

3_ کابل شبکه نگزنس

نگزنس کابل های شبکه پیشرفته ای را تولید کرده است که در انتقال نیروی برق و داده بکار می رود. همچنین محصولاتی برای بازارهای شبکه های صنعتی و مخابرات هم دارد. برای مدیریت کابل کشی و شبکه نیز لوازمات جانبی، از جمله اجرای کابل شبکه LAN، شبکه های FTTx، را ارائه می دهد. همچنین اجرای زیر ساخت های شبکه در مراکز داده و زیر ساخت های زیر دریا را نیز ارائه می کند.

بلدن از برندهای آمریکایی و تولید کننده کابل شبکه یکی از معروفترین برندهای بازار فروش تجهیزات شبکه است. بلدن انواع کابل های کواکسیال و فیبر نوری و پر سرعت را تولید می کند.

4_ کابل شبکه بلدن

بلدن یک برند تولیدکننده موفق آمریکایی است. این شرکت علاوه بر تولید انواع کابل شبکه، کابل های فیبر نوری و کابل های کواکسیال در زمینه تولید انواع تجهیزات شبکه نیز فعالیت دارد. عمده محصولات این تولید کننده کابل شبکه، کابل های شبکه با فناوری فیبر نوری است.

برندرکس یک تولیدکننده کابل شبکه است. طراحی و تولید کابل شبکه با عملکرد بالا از ویژگی های این برند است.

5_ کابل شبکه برندرکس

برندرکس یک شرکت اصالتاً اسکاتلندی است. برندرکس بیش از 40 است که در زمینه ارائه زیر ساخت های شبکه از جمله در مرکز داده در سطح جهانی فعالیت دارد. محصولات برندرکس مخصوص در زیرساخت شبکه کاربرد دارد. این شرکت با محصولات خود راه حلی عالی برای کابل کشی و زیر ساخت های شبکه های صنعتی ارائه داده است.

6_ کابل شبکه زیمنس

تمرکز اصلی محصولات برند زیمنس در حوزه انتقال برق است در نتیجه اساسا برند زیمنس تولیدکننده کابل شبکه های اترنت صنعتی است. مهمترین محصول برند زیمنس کابل های Profinet هستند که کابل های اترنت صنعتی محسوب می شوند وگاهی به عنوان Cat5 صنعتی معرفی می شوند.

برند دی لینک از تولیدکنندگان معروف کابل شبکه اترنت است. اتصال به اینترنت پر سرعت هدف اجرایی این برند کابل شبکه است.

7- کابل شبکه دی لینک

محبوبیت برند دی لینک بخاطر اتصال اترنت است. متقاضیان استفاده از محصولات دی لینک مصرف کنندگان خانگی، متخصصان دفاتر و مشاغل کوچک تا متوسط و محیط های سازمانی هستند. برند تولیدکننده کابل شبکه دی لینک در پی اتصال پایدار به اینتر نت است. دی لینک ارتباطات اینترنتی و انتقال داده امن را برآورده کرده است.

برند گیگانت از تولید کنندگان کابل های شبکه که برای کابل کشی ها استفاده می شود و استاندارد بالایی دارد.

8_ کابل شبکه گیگانت

بیش از 15 سال است که برند گیگانت در حال توسعه، محصولات خود در زمینه زیر ساخت شبکه ها و از جمله کابل شبکه فعالیت می کند. همچنین راه حل هایی برای اجرای کابل کشی استاندارد حاصل دانش و تجربه برند گیگانت است.

کابل های شبکه مهمترین محصول یک تولیدکننده کابل شبکه است که درانواع مختلف تولید می شود.

نگاه آخر

وظیفه اصلی یک تولید کننده کابل شبکه جذب خریداران با ارائه آخرین دستاوردهای تکنولوژی است. کاربران برای خرید کابل شبکه بیشتر از معروف بودن تولیدکننده کابل شبکه به کیفیت کار می اندیشند. چه بسا برندهای مطرحی وجود دارد که بازار فروش زیادی ندارد. معرفی بهترین تولید کنندگان و برندهای کابل شبکه در این مقاله بالابردن سطح آگاهی خریداران است. کیفیت کابل شبکه تاثیر مستقیم بر عملکرد شبکه ها دارد. برای اجرای هر پروژه ای بهتر است با متخصصان شبکه مشورت کرده و در باره محصولات و برندهای معروف تحقیق شود.

منبع:http://www.microsys.ae/schneider-suppliers-in-dubai/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا