دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
دوربین مداربسته

تعرفه نصب دوربین مداربسته

هزینه و تعرفه نصب دوربین مداربسته بسیار متغیر است. فاکتورهای بسیاری در تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401دخالت دارند. به جرأت می توان گفت که قیمت ها و تعرفه نصب دوربین مداربسته تقریبی بوده و در روند کار تغییر می کنند. مشکلات اقتصادی، نوسان بازار ارز، تحریم های ناخواسته و حتی شهر و ناحیه ای که در آن نصب صورت می گیرد، تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401 شبکه ارغوان را تغییر دهد. در سری مقالات دوربین مداربسته مجله شبکه ارغوان بحث نرخ گذاری و تعرفه دوربین مداربسته بسیار مفید و کاربردی است.

نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401چگونه محاسبه می شود؟

در پروژه نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مداربسته عوامل زیادی دخالت دارند. نصب دوربین مداربسته نیاز به دانش فنی و تجربه و مهارت دارد. لذا نصب دوربین مداربسته را به دست متخصصان و تکنسین های خبره شبکه ارغوان بسپارید. تماس 02141902 تعرفه نصب دوربین مداربسته شبکه ارغوان سال 1401 بهترین انتخاب برای خرید و نصب را در اختیار شما قرار می دهد.

نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته مصوب اتحادیه صنف فناوران رایانه

نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته نشان دهنده آخرین قیمت های مصوب اتحادیه صنف فناوران رایانه است که، جهت یکپارچگی ارائه خدمات مختلف به بازار خرید و فروش انواع دوربین های مداربسته عرضه شده است. درحال حاضر نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401 در دسترس نیست و به روز رسانی نشده است.

منبع: https://tehran.irannsr.org/fa/cdk/func/getFile/file_ctp_id/600/file_id/731/file_field/file_file/file/NSR_Tarrifs_Handbook_1400_v1_FINAL.pdf/

تعرفه دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی در جدول قیمت ها موجود است. نموداری از میزان تعرفه نصب دوربین مداربسته را نشان می دهد.

نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401 شبکه ارغوان

این نرخنامه مرجع اصلی شبکه ارغوان برای محاسبه اجرت نصب دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی و امنیتی محسوب می شود. این نرخ ها با توجه به شرایط نوسان ارز، نوع دوربین، مدل و برند دوربین، مکان، کابل کشی شبکه، ارتفاع محل، هزینه تیم نصب کننده و سایر موارد که به صورت توافقی بین کارفرما و پیمانکار پروژه محاسبه می شود. ( این قیمت گذاری ثابت نیست.)

ردیفعنوان خدمتواحدقیمت به تومان
1نصب فیزیکی دوربین ثابت و تنظیم زوایا تا ارتفاع (3 متر )*دستگاه350/313
2نصب فیزیکی و تنظیم زوایا دوربین ثابت از هر نوع داخل ساختمانی (باال تر از 3 متر- بابت هر متر اضافه) ***متر78/750
3راه اندازی و تنظیمات نرمافزاری دوربین ثابت از هر نوع داخل ساختمانی (ازهر نوع) **دستگاه391/650
4نصب فیزیکی دوربین ثابت از هر نوع خارج ساختمانی (تا ارتفاع6متر) *دستگاه587/250
5راه اندازی و تنظیم دوربین ثابت ازهر نوع خارج ساختمانی (تا ارتفاع6متر) **دستگاه470/850
6اضافه قیمت بابت نصب فیزیکی و تنظیمات دوربین ثابت از هر نوع در ارتفاع-بالاتر از3 متر-بابت هر متر اضافه ***متر205/500
7اضافه قیمت بابت نصب فیزیکی و تنظیمات دوربین از نوع چرخشی زومدارPTZ (تا ارتفاع6متر)دستگاه205/500
8اضافه قیمت بابت نصب فیزیکی و تنظیمات دوربین از نوع چرخشی زومدار Speed Domeدستگاه685/500
9اضافه قیمت بابت اعمال تنظیمات تخصصی نرمافزاری دوربین (تحت شبکه و غیره.. )عدد98/100
10نصب کاور و پایه استاندارددوربین (Housing + Bracket)عدد587/250
11نصب هرگونه دستک تا اندازه یک و نیم متری برای نصب دوربینعدد273/900
12جمع آوری تجهیزاتدستگاه50% هزینه نصب
13نصب فیزیکی دستگاه ضبط و مدیریت دوربین به همراه هارد داخلیدستگاه578/250
14تنظیم نرم افزاری دستگاه ضبط و مدیریت دوربین -بابت هر کانال فعالکانال117/300
15انجام تنظیمات پیشرفته پردازش تصویر (شامل نرمافزارهای شمارش، تشخیص چهره، حفاظ مجازی، پلاکخوان، تشخیص حرکت و جابجایی، تشخیص فقدان یا افزونه و غیره…نفر/ ساعتکارشناس شبکه درجه1
16نصب و راه اندازی دستگاه ذخیرهسازی خارجی و انجام تنظیمات لازم ****دستگاه939/600
17نصب و تنظیم نسخه کارخواه نرم افزار نظارت و مدیریت تصویرنسخه585/250
18انجام تنظیمات انتقال تصویرسریتوافقی
19طراحی سامانه دوربین مداربسته (شامل تهیه نقشه جاگذاری دوربین ها، مسیرهای ارتباطی، لیست تجهیزات و خدمات و راهکارهای مدیریت نظارت تصویری)نفر/ ساعتکارشناس شبکه درجه 1
20آموزش کاربری و مدیریت سامانهتوافقی
21نصب و راه اندازی پروژکتوردید در شب(IR)، خارج از ساختمان و تا ارتفاع6مترعدد391/650
22نصب و راه اندازی ملزومات دوربین شامل میکروفون اسپیکر، حافظه داخلی، ورودی و خروجیهای متعدد آلارم و…عدد313/350

نکات:

  • (*) نصب فیزیکی شامل قیمت پایه استاندارد دوربین بهمراه خود دوربین است.
  • (**) راه اندازی و تنظیمات نرم افزاری هر دوربین شامل انجام تنظیمات لنز و زاویه همچنین فوکوس و سایر تنظیمات نرم افزاری است. هزینه راه اندازی دوربین های خاص ارتفاع، یا انجام تنظیماتIP تحت عنوان اضافه بها به این قیمت (قیمت پایه) اضافه میشود.
  • (***) هزینه تامین یا اجاره تجهیزات کار در ارتفاع (بالاتر از6متر) و مکآنهای خاص و همچنین نصب تجهیزات با شرایط ویژه مانند دوربین با قاب ضد انفجار و محیطهای سخت شامل تعرفه فوق نبوده و به صورت توافقی تعیین می شود.
  • (****) نصب و راه اندازی سامانه ذخیره ساز خارجی شامل انجام کلیه تنظیمات لازم برای همخوانی با دستگاه ضبط و مدیریت تصاویر دوربین است.

تبصره: انجام هرگونه امور خدماتی اضافه در حوزه حفاظت فیزیکی، که در جدول فوق ذکر نشده، به صورت توافقی بین پیمانکار و کارفرما صورت می گیرد.

عوامل مهمی که در نصب دوربین مداربسته بسیار ضروری است.

عواملی که بر نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته تاثیر دارد

اساسا قیمت نصب دوربین مدار بسته با توجه به عوامل زیر محاسبه می شود:

  • مکان: هزینه نصب دوربین مداربسته در شهرهای بزرگ بیشتر است. نصب دوربین‌ها در مکان‌های صعب العبور مانند ارتفاعات روی دیوارها یا در لبه بام، هزینه‌های نصب دوربین مدار بسته را افزایش می‌دهد. ساختمان هایی که مکان نصب دوربین دور از دسترس و یا در جایی مرتفع مانند بام یا لبه دیوارهای بلند هستند هزینه نصب بالاتری دارند.
  • تعداد دوربین ها: هر چه تعداد دوربین ها بیشتر باشد هزینه نصب افزایش می یابد. نرخ لنز، نرخ ضبط و ویژگی های متنوع دیگر نیز در اجرت نصب تاثیر مستقیم دارد.
  • برند و مدل دوربین: انواع برندها در مدلهای مختلف دربازار موجود است. قیمت این دوربین ها با توجه به برند و ویژگی های دوربین ها متفاوت است. شبکه ارغوان در زمینه نصب دوربین های داهوا، هایکویژن و یوبیکیوتی بیشترین فعالیت را دارد.
  • ویژگی های فنی دوربین: نرخ نصب بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربری دوربین محاسبه می شود.

شکل ظاهری دوربین های مداربسته و ویژگی هر یک بر نرخنامه و تعرفه دوربین مداربسته تاثیر دارد.

انواع دوربین های مداربسته در یک نگاه

شکل ظاهری و ویژگی دوربین مداربسته در تعرفه نصب دوربین های مداربسته محسوب می شود.

قیمت انواع مختلف سیستم دوربین مداربسته

سه نوع سیستم دوربین مدار بسته وجود دارد که با انتخاب هریک نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته تغییر می کند:

  • سیستم دوربین مداربسته سیمی: شامل 4 تا 8 دوربین داخلی یا خارجی است که از طریق سیم به یکدیگر متصل شده اند. و نیاز به کابل کشی دارند. حال اگر در اطراف ملک مورد نظر مکان هایی وجود داشته باشد که دسترسی به نصب را سخت کند هزینه افزایش می یابد. همچنین کابل ها برای حفاظت بیشترباید در هنگام نصب مخفی باشند.کند. سیستم های مداربسته سیمی به یک هارد دیسک متصل می شوند که می تواند فیلم را ذخیره کند. هارد دیسک های مدرن 1 ترابایتی می توانند حدود دو هفته فیلم را ذخیره کنند.

تعرفه انواع دوربین مداربسته سیمی که با توجه به تعداددوربین و نوع سیستم انتخاب می شود. چهار دوربین با سیستم سیمی در شکل نشان داده شده است.

  • سیستم دوربین مدار بسته بی سیم: این سیستم ها از طریق یک شبکه به هم متصل می شوند، به این معنی که شما آزاد هستید که آنها را در هر کجا که می خواهید قرار دهید. این کار نصب را آسان‌تر می‌کند و راه‌اندازی و پیکربندی نیز می‌تواند سریع‌تر باشد. دوربین‌های مداربسته بی‌سیم فیلم خود را در فضای ابری ذخیره می‌کنند، جایی که می‌توان آن را دانلود و مشاهده کرد. ممکن است برای دوره های نگهداری طولانی تری به یک برنامه ذخیره سازی آنلاین نیاز باشد. این سیستم ها هزینه نصب ارزانتری نسبت به نوع سیمی دارند زیرا نصب آن ها سریع و آسان تر است.

تعرفه نصب دوربین مداربسته بر اساس سیستم بدون سیم نرخ گذاری می شود.

  • سیستم دوربین مداربسته پیشرفته: سطح بالا سیستم های دوربین مدار بسته سطح کاملاً بی سیم هستند و با وضوح کامل 4K یا 1080P فیلمبرداری می کنند. این سیستم ها برای دید شب و مکان های تاریک از نور مادون قرمز استفاه می کنند.

در تعرفه نصب دوربین مداربسته سیستم دوربین بی سیم و سیم دار و یا پیشرفته نیز محاسبه می شود. عکس یک دوربین مداربسته سیم دار در شکل موجود است.

جمع بندی تعرفه دوربین مداربسته

محاسبه راه اندازی و نصب انواع دوربین مداربسته به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. نوع و مدل دوربین، برند دوربین، تعداد، مکان قرارگیری و انواع سیستم دوربین و نیروی متخصص از جمله مهم ترین آن ها هستند. انواع نرخنامه و تعرفه نصب دوربین مداربسته 1401در بازار موجود است. نرخنامه شبکه ارغوان یک رهنمود جامع نصب دوربین های مداربسته است. جهت استعلام قیمت نصب دوربین مداربسته و همچنین جهت مشاوره رایگان در ساعات اداری با کارشناسان ما تماس بگیرید: 41902-021

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا