دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
پسیو

پسیو شبکه چیست؟

از ملزومات و منابع سخت افزاری در راه اندازی زیر ساخت یک شبکه پسیو است. تجهیزات پسیو در زیر ساخت شبکه نقش یک رابط را بازی می کند که نیازی به جریان الکتریسیته یا جریان برق ندارد. این مقاله از مجله شبکه ارغوان به پسیو در شبکه پرداخته است. تعاریفی کوتاه از پسیو و در ادامه سخت افزارهای پسیو در شبکه را معرفی می کند. مقاله به خدمات پسیو شبکه نیز نگاهی گذرا دارد.

در راه اندازی یک شبکه به سخت افزارهایی نیاز داریم که از قبل طراحی و پیکربندی می شوند. پسیوکار از یک سری تجهیزات و قطعات سخت افزاری استفاده می کند تا شبکه به کار بیفتد. این تجهیزات فیزیکی و سخت افزاری در شبکه غیر فعال هستند، اما با سر هم بندی این تجهیزات که پسیو شبکه هستند شبکه می تواند اطلاعاتی را ارسال یا دریافت کند.

رک، داکت و ترانکینگ، پج کورد و انواع کابل شبکه، سخت افزارهایی هستند که در زیر ساخت شبکه بکار گرفته می شوند تا از طریق آن ها انتقال داده صورت بگیرد اما نقشی در پردازش یا اجرای داده ها ندارند، لذا به این قطعات سخت افزاری پسیو شبکه گفته می شود.

کابل ها از انواع تجهیزات پسیو در شبکه هستند که در هنگام پیاده سازی شبکه به آن ها برای اتصال دستگاه به هم نیاز داریم.

سخت افزارهای پسیو در شبکه

زیر ساخت پسیو در یک شبکه، یک تکنولوژی فیزیکی است و قادر است با استفاده از سخت افزارهای پسیو در شبکه دیتاها را از نقطه A به نقطه B انتقال دهد. کابل های فیبر نوری، کابل های کواکسیال، کابل های تابیده، وایرلس و لینک ماکروویوها به عنوان 5 کلید اصلی در زیر ساخت فیزیکی شبکه پسیو هستند.

تجهیزات پسیو در شبکه

در راه اندازی زیر ساخت شبکه انواع مختلفی از سخت افزارهای پسیو در شبکه وجود دارد که به طور خلاصه می توان به داکت ها، کابل ها، سوکت ها، رک ها، کانکتورها، کیستون ها، پچ کوردها، پچ پنل ها، ترانک ها و انواع کوپلر ها و موارد دیگر اشاره کرد که در مراحل ارائه خدمات راه اندازی تغییر می کنند.

خدمات پسیو در شبکه ارائه سرویس هایی برای راه اندازی و پیاده سازی اجزای پسیو در شبکه برای اتصال و انتقال داده ها است. شکل نشان می دهد که چند نفر با هم سیم را دارند با هم حمل می کنند و آن ها را به اینترنت متصل می کنند.

خدمات پسیو شبکه

اجزای پسیو در یک شبکه کامپیوتری جز جدا نشدنی از یک شبکه است. وجود هر جز پسیو در کیفیت شبکه تاثیر مستقیم دارد. اما نحوه اتصال این سخت افزارهای پسیو در شبکه مستلزم اجرای خدماتی هستند که تحت عنوان خدمات پسیو شبکه ارائه می شود. انواع خدمات و سرویس ها از نقشه اولیه، تهیه ابزارها و تجهیزات پسیو توسط کارشناسان این فن ارائه می شود. ارائه خدمات و اجرای پسیو شبکه صحیح و بی نقص بر بازدهی شبکه تاثیر مثبت دارد.

خدمات پسیو شبکه در تهران توسط کارشناسان و تکنسین های فنی پس از بررسی و برآورد هزینه اجرا می شود. این خدمات بستگی به نوع شبکه و توپولوژی اصلی آن دارد، اما به طور کلی خدمات با طراحی و ایجاد پلن اولیه شروع می شود. اجرای نقشه و راه اندازی سخت افزاری و پسیو در شبکه در ادامه کار صورت می گیرد. خدمات توسط شرکت های معتبر ارائه و اجرا می شود.

اجرای پسیو در شبکه بکارگیری از تخصص کارشناسان و نیازمند اجزای سخت افزاری مانند کابل ها و یا پچ کوردها دارد تا یک شبکه شروع بکار کند.

خدمات پسیو شبکه در شبکه ارغوان

شبکه ارغوان یکی از شرکت هایی است که در ارائه خدمات زیر ساخت پسیو شبکه و خدمات اکتیو شبکه در تهران فعالیت دارد. این شرکت پس از بازدید میدانی از محیط مورد نظر بهترین طرح را ارائه می دهد و همچنین با ارائه انواع تجهیزات معتبر و پسیو شبکه که مطابق آخرین دستاوردهای فناوری روز دنیا است، زیر ساخت پسیو شبکه شما را تضمین می کند.

علاوه بر نقشه و طرح اصلی، نصب و راه اندازی سرورها، نصب پچ کوردها، پچ پنل ها، سوئیچ ها، روترها، بر پایی رک ها، نصب کیستون، برچسب گذاری نودهای شبکه، ارتقاء سخت افزارها، انواع کابل کشی در هنگام راه اندازی اتاق سرور و سایر تجهیزات شبکه از خدماتی است که شبکه ارغوان در پیاده سازی زیر ساخت پسیو شبکه ارائه می دهد. خدمات اجرای پسیو شبکه توسط شبکه ارغوان بسیار متنوع است پس برای دریافت آخرین اطلاعات از این خدمات می توانید با شبکه ارغوان از طریق 02141902 مشاوره رایگان داشته باشید.

حرف آخر

تجهیزات سخت افزاری در یک شبکه پسیو شبکه نام دارد. این تجهیزات پایه های اصلی در راه اندازی اولیه یک شبکه است. در زیر ساخت اولیه یک شبکه سخت افزارها نقش اساسی را دارند. سخت افزار پسیو در شبکه پویا نیست. انواع تجهیزات و سخت افزار پسیو شبکه وجود دارد. انتخاب و راه اندازی تجهیزات پسیو شبکه نیاز به تخصص دارد. خدمات پسیو شبکه توسط شرکت های معتبر در تهران ارائه و اجرا می شود. فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان ضمن ارائه برترین تجهیزات سخت افزاری و پسیو شبکه، خدمات راه اندازی پسیو در شبکه را در تهران ارائه می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا