دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اکتیوبرند

یوبیکیوتی برندی نام آشنا در شبکه

یوبیکیوتی یکی از مجبوبترین تامین کننده دستگاه های شبکه است که علاوه بر سادگی، با تداوم در ارائه تجهیزات شبکه به کاهش هزینه های مدیریتی کمک به سزایی می کند. این مقاله از مجله شبکه ارغوان به معرفی برند یوبیکیوتی، محصولات، خدمات و مزایای یوبیکیوتی و نرم افزارکاربردی یونیفای می پردازد.

معرفی کوتاهی از برند یوبیکیوتی

این شرکت در اواخر سال 2003 در سن خوزه، کالیفرنیا تاسیس شد. نام لاتین یوبیکیوتیUbiquiti”مخفف کلمه Ubiquity ،Integrity ،Interoperability و Intelligence است. یوبیکیوتی پرچمدار در عرضه محصولات شبکه مش، به ویژه روترها و نقاط دسترسی بی سیم و WiFi است.

شرکت آمریکایی یوبیکیوتی Ubiquiti تامین کننده محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بسیارکاربردی در حوزه شبکه است.

شرکت آمریکایی یوبیکیوتی Ubiquiti تامین کننده محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بسیارکاربردی در حوزه شبکه است. در معرفی برند یوبیکیوتی باید گفت که علاوه بر اینکه محصولات بصورت مستمر تولید می گردد، سادگی و کاهش هزینه مدیریتی ارزش این برند را صد برابر می کند. ارزش آن بیش از یک تامین کننده دستگاه های شبکه است.

محصولات و تجهیزات یوبیکیوتی براساس استاندارد تهیه و تولید می گردد.

محصولات یوبیکیوتی

محصولات و تجهیزات یوبیکیوتی براساس استاندارد تهیه و تولید می گردد. عمده محصولات تولیدی Ubiquiti شامل: UniFi ،AmpliFi ،EdgeMax ،UISP، airMAX ،airFiber ،GigaBeam و UFiber است. کاربردی ترین محصول شبکه های خانگی، مشاغل کوچک و متوسط و شبکه های وایرلس و کابلی خط تولید UniFi است. محصولات EdgeMax متناسب با شبکه های روتر دار و سوئیچ و UISP مناسب ISP هاست. سایر محصولات کاربردهای نظیر اتصال نقطه به نقطه و یا اتصالهای چندگانه، خدمات اینترنتی وایرلس و خدمات اینترنت ISP ها را دارند. شرکت Ubiquiti رادیوها، آنتن‌ها و ابزارهای مدیریتی را ارائه می‌دهد که برای شبکه‌های بی‌سیم و سایر برنامه‌ها در فرکانس رادیویی بدون مجوز طراحی شده‌اند.

خدمات یوبیکیوتی

شرکت یوبیکیوتی برای سازمان ها، ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی و مصرف کنندگان تکنولوژی شبکه را توسعه می دهد. این کمپانی پلتفرم هایی را گسترش می دهد که دسترسی به اینترنت با ظرفیت بالا را امکان پذیر می کند. همچنین تکنولوژی اطلاعات یکپارچه، لوازم الکترونیکی مصرفی برای استفاده حرفه ای، فناوری های خانگی و برای استفاده شخصی نیز پلتفرم هایی را توسعه می دهد. محصولات شبکه حرفه ای آن توسط پلتفرم های نرم افزاری UISP و UniFi آن تامین می شود.

یونیفای یوبیکیوتی یک نرم افزار پرقدرت و همه کاره است.

پلتفرم های فناوری یوبیکیوتی به شرکتها، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، مصرف کنندگان خانگی و شخصی ارائه می گردد.

یوبیکیوتی برای ارائه دهنده خدمات، پلتفرم هایی را در نظر می گیرد و برای پهنای باند بی سیم ثابت زیر ساخت فیزیکی که داده هایی را بین مکان ها انتقال می دهد فراهم می کند. سیستم های ارتباطی Backhaul بی سیم را برای انتقال داده ها بین اینترنت و شبکه های فرعی، مسیریابی و نرم افزارهای مرتبط را عرضه می کند. پلتفرم های محصولات سازمانی زیرساخت بی سیمی LAN را عرضه کرده و محصولات نظارت های ویدئویی، راه کارهای سوئیچینگ و مسیریابی، درگاههای امنیتی و دیگر محصولات WLAN را فراهم می کند.

این شرکت تجهیزات را می فروشد و پلتفرم های نرم افزاری مرتبط را در سراسر جهان از طریق شبکه ای متشکل از توزیع کننده، خرده فروشان آنلاین و مستقیماً از طریق فروشگاه های اینترنتی خود به مشتریان ارائه می دهد.

یوبیکیوتی Ubiquiti طیف فوق العاده ای از محصولات دارد و از جمله محصولات خوب آن می توان به نرم افزار پر قدرت و همه کاره آن یعنی یونیفای اشاره کرد.

نگاهی به یونیفای نرم افزار محبوب یوبیکیوتی

در معرفی برند یوبیکیوتی به کلکسیونی از نقاط دسترسی بی سیم، روترها، سوئیچ ها، دوربین های مداربسته، دستگاه های کنترل کننده، تلفن های VoIP و محصولات کنترل دسترسی می رسیم که نرم افزاری برای شبکه های حرفه ای است و به نام یونیفای معروف است. قیمت ارزان یونیفای یوبیکیوتی دلیل استفاده از این نرم افزار در بین مشاغل و تجهیزات شبکه خانگی است. نرم افزار UniFi Network تنها راه برای ایجاد تغییرات پیکربندی برای یک شبکه UniFi است و نظارت و بسیاری از مزایایی که از محصولات UniFi می خواهید را ارائه می دهد.

مزایای یونیفای یوبیکیوتی

یک اکوسیستم منحصر بفرد که با هر نیازی مطابقت دارد. استقرار آسان، عملکردی کم هزینه، مشاهده مراحل اجرا و طول عمر زیاد از جمله فواید استفاده از این نرم افزار است.

سخن آخر

یوبیکیوتی Ubiquiti طیف فوق العاده ای از محصولات دارد که از جمله محصولات خوب آن می توان به نرم افزار پر قدرت و همه کاره آن یعنی یونیفای اشاره کرد. مجموعه ای از راه حل های بی سیم و نقاط دسترسی و روترها، آنتن های وای فای و کابل ها را عرضه می کند. هدف شرکت یوبیکیوتی ارائه شبکه در سطح سازمانی با “قیمت های پایین” است.

منبع: https://onezero.medium.com/how-to-build-the-speedy-home-wi-fi-network-of-your-dreams-489dece25480

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا