دستگاه های ذخیره سازی کیونپ
اکتیو

voip سیسکو

یکی از مطرح ترین تولیدات شبکه از دهه 80 میلادی به بعد تولید voip سیسکو است. تلفن voip سیسکو نیازهای کاربران را به آسانی برطرف می کنند. تجربه نشان داده است که ویپ سیسکو در هر سازمان امنیت، آرامش و سود فراوان را ارائه می دهد. قابلیت های voip سیکسو در بازار تجهیزات شبکه دلیل انتخاب ویپ سیسکو است. راه اندازی ویپ سیسکو به کسب وکارهای کوچک برای ایجاد ارتباط کارآمد کمک می کند. همچنین راه حل هایی برای ارتقاء ارتباطات از راه دور تجاری نیز دارد.

 دو مزیت کلیدی ویپ سیسکو عبارت است از:

  • تمرکز بر کیفیت voip سیسکو که آن را به یک سخت افزار بادوام تبدیل کرده است. ویپ سیسکو مقرون به صرفه است.
  • ویژگی های نرم افزاری که قابلیت به روز رسانی دارد و باعث گسترش سخت افزار می شود.

جهت کسب مشاوره و سفارش انواع خدمات شبکه ارغوان از جمله خدمات voip این مجموعه با ما تماس بگیرید: 02141902

در این مقاله از مجله شبکه ارغوان به تعریف اجمالی از فناوری voip سیسکو می پردازیم. دلایل اینکه چرا باید در میان این همه برند به تهیه ویپ سیسکو اقدام کنم؟ voip سیسکو چه کمکی به مشاغل کوچک می کند؟ در این مقاله نگاهی به دلایل انتخاب ویپ سیسکو وتاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، و ارتباطات تجاری از راه دور نیز می اندازیم.

voip سیسکو تعامل کارمندان را افزایش می دهد. وضوح صدا و کیفیت بالای اینترنت ارتباط را پایدارتر می کند.

دلایل انتخاب voip سیسکو

همانطور که گفته شد voip سیسکو با ارائه ویژگی های نرم افزاری، مقرون به صرفه بودن و کیفیت یک رقیب بزرگ درتجهیزات شبکه است که طرفداران زیادی دارد. وجود بیش از 100 میلیون دستگاه ویپ سیسکو گواه این ادعاست. در کسب و کارهای کوچک ایجاد یک ارتباط موثر بین تیم های کاری بسیار چالش برانگیز است. از طرفی انتقال همین ارتباط از طریق سیستم ویپ سیسکو که شامل ویدئو کنفرانس، پیام رسانی و اشتراک محتوا است نیز دلیل انتخاب ویپ سیسکو است. دلایل انتخاب ویپ سیسکو عبارتند از:

هزینه های پایین تر

voip سیسکو هزینه قبض تلفن شما را تا بیش از نیمی از میزان فعلی کاهش می دهد.

مقیاس پذیری بالا
یک شماره voip سیسکو که به عنوان شماره مجازی نیز شناخته می شود، کاملا قابل حمل است. این بدان معنی است که شما می توانید از همان شماره هر جا که می روید استفاده کنید. برای افرادی که زیاد سفر می کنند، صورتی که آدرس کسب و کار شما تغییر کند، می توانید همان شماره VoIP را حفظ کنید.

ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ

فرض کنید که شما در شهر کوچکی در حال فعالیت هستید اما به شهرهای بزرگ هم خدمات ارائه می دهید. voip سیسکو به شما یک شماره می دهد که مشتریان شما را مانند یک شرکت در محل خود بدانند. ویژگی متصدی خودکارو انتقال تماس ویپ سیسکو به مشتریان احساس آرامش و به کسب و کارهای کوچک احساس یک شرکت بزرگ را می دهد.

کیفیت صدای واضح تر

تماس‌های تلفن ویپ سیسکو معمولا واضح، بدون تأخیر یا قطعی هستند.

تلفن voip سیسکو قادر است که چندین وظیفه را روی میز دسک تاپ عملی کند.

چند وظیفه را با هم انجام می دهد

همراه با تماس‌های تلفنی سنتی، voip سیسکو به شما امکان می‌دهد اسناد، تصاویر ویدیوها را همزمان با مکالمه ارسال کنید. بنابراین می توانید جلسات یکپارچه تری را با مشتریان یا کارکنان سایر نقاط جهان برگزار کنید.

انعطاف پذیری بیشتر با تلفن های نرم افزاری

تلفن های نرم افزاری به شما این امکان را می دهند که انعطاف پذیر باشید. آنها به شما امکان دسترسی به ویژگی هایی را می دهند که از راه دور به کار خود نظارت کنید.

مزایای voip سیسکو

سیسکو سیستم های تلفن های مدرن خود را به فناوری Voice over IP (VoIP) مجهز کرده است.  voip سیسکو به عنوان یک میزبان از برق و اینترنت شبکه شما برای ارائه خدمات تلفنی استفاده می کند. راه حل هایی که با راه اندازی ویپ سیسکو ارائه می شود ارتباطات باکیفیت و ارزان را نوید می دهد. مزایای ویپ سیسکو چیست؟

مدیر ارتباطات یکپارچه

voip سیسکو قابلیت مدیریت تمام ارتباطات را برای شما فراهم می کند. شرکت سیسکو محصولات نرم افزاری و سخت افزاری ساده ای را ارائه می دهد. به عنوان مثال مدیریت تماس های داخلی و پست صوتی با این قابلیت مدیریت می شود. تمام نرم افزارها و سخت افزارها از ویژگی های استاندارد برای ایجاد یک ارتباط هماهنگ استفاده می کنند.

نرم افزار jabber سیسکو با خرید تلفن voip سیسکو به کارمندان اجازه می دهد که با هد ست و میکروفون باهم صحبت کنند.

پیام‌رسانی (Cisco Jabber)

برنامه کاربردی که voip سیسکو از آن استفاده می کند. به کارمندان اجازه می دهد که به عنوان یک ابزار ارتباطی با کارمندان دیگر تماس گرفته و صحبت کنند. این چت می تواند چت های صوتی یا ویدئویی و کنفرانس باشد. با استفاده از هدست، تلفن رومیزی یا با استفاده

یکپارچه‌سازی نرم‌افزار دسک‌تاپ

با انتخاب voip سیسکو امکان همکاری و اشتراک اسناد در محیط دستک تاپ به کارمندان داده می شود. به سرعت و به راحتی تصاویر با اتصال به شبکه برای افراد دیگر پخش می شود.

تعامل با مشتریان را ساده می کند

چت آنلاین voip سیسکو از جمله امکاناتی است که سیسکو برای مشتریان خود ارائه داده است. از طریق چت آنلاین سیسکو به مشتریان امکان می‌دهد سریع‌تر و با گزینه‌های بیشتر به شرکت ها یا سازمان ها دسترسی پیدا کنند.

امکان دسترسی از هر مکانی با هر دستگاهی

با راه اندازی voip سیسکو حتی اگر کارمندی کاملاً در حال رومینگ یا در یک شبکه وای فای متفاوت باشد، پروتکل‌های احراز هویت پیشرفته ویپ سیسکو همچنان به او اجازه می‌دهد تا بدون توجه به این که از چه دستگاهی استفاده می‌کند وارد شبکه شما شده و به داده‌های خود دسترسی داشته باشد. این گونه دیگر کارگران در جاده ها یا مکان های دورافتاده در مضیقه قرار نخواهند داشت یا به دلیل مشکلات اتصال شاهد کاهش بهره وری خود نخواهند بود.

گزینه های پیشرفته PBX سانترال

برخی از مشاغل بدنبال افزایش بهره وری در سیستم های تلفن خود با ایجاد سیستم سانترال هستند. سیستم voip سیسکو با کاهش هزینه ها این کار را امکان پذیر می کند. به شما اجازه می‌دهد که مستقیماً سیستم ارتباطی خود را در هر زمان از طریق نرم‌افزار با کاربری آسان مدیریت، تغییر و ارتقا دهید.

نتیجه گیری پایانی از عملکرد voip سیسکو

با  راه اندازی ویپ سیسکو نتایج زیر بدست می آید:

  • به شبکه شما صدا افزوده می شود.
  •  با مدیریت یک شبکه به جای دو شبکه در هزینه ها صرفه جویی می شود.
  • افزایش همکاری و بهره وری را بهبود می بخشد.
  • به راحتی می توان تلفن ها و مکان های جدید را اضافه، جابجا یا تغییر داد. این امر باعث کاهش هزینه ها می شود.

استقبال بازار سیستم شبکه از voip سیسکو نشان می دهد که voip سیسکو مقرون به صرفه و ماندگار است. با برخی از مفیدترین ویژگی های نرم افزاری بهترین راه حل تلفنی است که در بازار مورد توجه قرار می گیرد. راه اندازی ویپ سیسکو به کسب وکارهای کوچک برای ایجاد ارتباط کارآمد کمک می کند. همچنین راه حل هایی برای ارتقاء ارتباطات از راه دور تجاری نیز دارد.

منبع: https://www.nextiva.com/blog/voip-advantages-and-disadvantages.html

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید مودم اینترنت پرسرعت
دکمه بازگشت به بالا