اخبار شبکه

ثبت نام VDSL مخابرات

مشاهده قیمت و خرید مودم روتر زایکسل VMG5301-T20A

چند وقت پیش بود که وزیر ارتباطات و فناوری خبر چهار برابر شدن سرعت اینترنت در برخی نواحی کشور داده بود. بر این اساس طرح ارتقاء مودم های ADSL با مودم های VDSL که از لحاظ کیفیت و سرعت چند برابر بیشتر است اقدام شد. استان تهران و قم اولین استانهایی از کشور هستن که به این تکنولوژی دسترسی پیدا می کنند. به در ادامه به نحوه ثبت نام VDSL مخابرات و شرکت شاتل می پردازیم. برای خرید مودم VDSL نیز می توانید از طریق سایت فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان اقدام کنید.

سرعت بالای مودم های VDSL به کاربران این امکان را می دهد تا با سرعت 52 مگابیت بر ثانیه اطلاعات را از اینترنت دانلود و با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه اطلاعات خود را آپلود کنند. برای استفاده از این فناوری نیاز به استفاده از کابل های فیبر نوری بوده که در این دو شهر خوشبختانه تامین شده و زیر ساخته های مورد نیاز انجام شده است. همچنین برای اینکه شهروندان بتواند از این فناوری استفاده کنند باید مودم های قدیمی خود را به مودم های VDSL تغییر دهند.

ثبت نام غیر حضوری VDSL در تهران و قم

مشترکان عزیز می توانند بصورت غیر حضوری و از طریق سایت شرکت مخابرات به آدرس www.tci.ir اقدام به ثبت نام و دریافت فناوری اینترنت پر سرعت VDSL کنند. شرکت مخابرات معمولا در یک پرسه زمان بر اقدام به تعویض مودم های قدیمی به مودم های VDSL می کند.

همچنین قیمت مودم را بصورت نقد و یا بصورت اقساط انجام می شود. البته در حاضر فقط مراحل پیش ثبت نام این مودم ها در سایت شرکت مخابرات انجام می شود. فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه تعدادی محدود از این مودم ها را در اختیار دارد که شما کاربران عزیز می توانید بصورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. این محصول در سریعترین زمان ممکن برای شهروندان تهرانی بصورت ارسال پیک موتوری و برای شهروندان عزیز قمی بصورت پست پیشتاز ارسال می شود.

تست سرعت و مقایسه مودم VDSL با ADSL

مودم خانگی VDSL زیکسل مدل VMG1312

این مودم از بهترین نوع مودم های VDSL در بازار است. همچنین قیمت این مدل نیز بسیار نسبت به کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد مناسب است. همچنین میتوانید یکی از مودم های در این سطح و کیفیت را در صفحه محصول  یعنی ( مودم Zyxel VMG 5301)  مشاهده کنید.

ویدئو جعبه گشایی مودم 1312 Zyxel VMG

مودم حرفه ای و تجاری VDSL زایکسل مدل SBG3600-N

مودم VDSL زایکسل مدل SBG3600-N این مودم بیشتر برای کاربردهای حرفه ای تر استفاده می شود. با توجه به کارایی و قدرت بالای این مودم نسبت به مودم های خانگی به نسبت قیمت بالاتری نیز دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید مودم VDSL زایکسل مدل SBG3600-N  یا با شماره پشتیبانی فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان تماس بگیرید: 41902-021

توجه: خدمات تعمیر مودم توسط کارشناسان شرکت شبکه ارغوان ارائه می  شود. 41902-021

مطالب مرتبط

7 نظر در “ثبت نام VDSL مخابرات

  1. شهروند گفت:

    ببخشید برای راه اندازی خط ثابت تلفن VDSL حتما باید از شرکت مخابرات ، مودم خریداری شود یا دلبخواهی؟ لطفا جوابتون رو به ایمیل بنده ارسال کنید

    1. علی فیضی گفت:

      سلام. شما از هر شرکتی می تونید مودم خود رو خریداری کنید.

      1. امیدکرمانشاه گفت:

        سلام دادش میخام ثبت نام ماشین بنز کمپرسی بزن میگن اینترنت تهران سرعت ش زیاد زود سایت باز میکنه راسته یا درو غه

  2. دانیال گفت:

    نمیدن اقا سرکاریه.اگر بدن کاسبی اوپراتوها از سرویس موبایل و تی دی ال تی دی کساد میشه واسه همین همشون میگن فاصله بیشتر از 300 متر باشه از مرکز سرویس نمیدیم!! مگه میشه؟ خب ایستگاه رله بذارید سیگنال تقویت بشه این چه حرفیه تو قرن 21 ام میزنید؟

    1. محمدمهدی توکلیان گفت:

      دقیقا منم پیگیری کردم ، با چندین شرکت مختلف تما س گرفتم، ارائه نمیدن، یا میگن برای اشخاص حقوقی ها ارائه میدیم یا میگن خط شما قابلیت راه اندازی VDSL رو نداره ، ی کاری کردن که همین اشغالی که بنام ADSL هست رو مصرف کنیم

  3. سجاد گفت:

    سلام فرق بینadsl و vdsl چیه و چطور بو کجا باید برای ثبت نام و راه اندازی و خرید مراجعه کنم؟

  4. حسین گفت:

    بهم گفتم برای اینترنت VDSL دکل هر شرکتی به خونه نزدیک‌تره از اون بگیر اما نمیدونم از کجا بفهمم هرجا سرچ کردم هیچی نمیاره اما خودم اطراف نگاه میکنم برای ایرانسل فقط میبینم اونم چون دوتا کوچه فاصله داره! لطفاً راهنمای کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *